تخفیف ویژه «سینما رویال» برای تماشاگران

کدخبر: ۱۸۰۹

تنظیم و تالیف گاهشمار: حسن فرازمند

روز ۲۹ فروردین ۱۳۳۴ مسوول سینما رویال تهران اعلام کرد که برای علاقه‌مندان تماشای فیلم «امیرارسلان نامدار» در این سینما حاضر است به تماشاگران تخفیف ویژه بدهد.

در این اطلاعیه آمده است: سینمای مجلل رویال که یکی از بزرگ‌ترین سینماهای خاورمیانه است و از طرف شهرداری تهران لوکس تشخیص داده شده برای رفاه هم‌میهنان عزیز از ۲۷ فروردین در قیمت بلیت‌ها تخفیف برای مدت ۶ ماه داده است و بهای بلیت مخصوص فقط ۳۰ ریال و سایر درجات مانند سینماهای دیگر است. چنانچه مایل هستید «مادر فولادزره» را بشناسید و با خود «فولادزره» آشنا شوید و از پروازدیوها و قالیچه حضرت سلیمان لذت ببرید به سینما رویال تشریف بیاورید و «ایلوش» قهرمان زیبایی اندام را در جنگ با اژدها و جادوگری قمر وزیر را مشاهده کنید.

فیلم سینمایی «امیرارسلان نامدار» که از فیلم‌های دهه۳۰ سینمای ایران است توسط شاپور یاسمی کارگردانی شد و در آن بازیگرانی چون ایلوش (قهرمان زیبایی اندام آن روزگار)،روفیا، حسین امیرفضلی و حسین محسنی حضور داشتند.

این فیلم محصول استودیو پارس فیلم بود که براساس یکی از قصه‌های تاریخی ایران ساخته شده بود و موسیقی آن اثر مجید وفادار بود. همزمان با این فیلم یک اثر دیگر به نام «ستارگان دریا» در تهران اکران شد و نیز فیلم «حسادت» با شرکت «آرنوگریز» و «ماریزابلی» در سینماهای متروپل و پارک با دوبله به فارسی مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت.